Поради вихователя-методиста

Мультфільми для дітей про війну
та про правила поводження під час війни

Команда Міністерства освіти і науки додає нові матеріали до рубрики «Сучасне дошкілля під крилами захисту», які доцільно використовувати у спілкуванні з дітьми дошкільного віку.

Матеріали містять онлайн-заняття з музики, математики, розвитку мовлення, психологічні поради, важливі нормативно-правові акти та багато корисної інформації щодо поведінки в умовах воєнного стану.

Докладніше

Рекомендації для батьків вихованців

  1. Співпрацювати з педагогічними працівниками ЗДО щодо організації освітнього процесу дітей дошкільного віку в дистанційному форматі в
    умовах війни.
  2. Підтримувати зв’язок з вихователями щодо місця перебування та стану здоров’я дитини.
  3. Відстежувати негативні наслідки пережитих психотравмуючих подій. Вони можуть проявлятися не одразу, тому дорослі, вихователі та батьки,
    мають постійно стежити за психоемоційним станом дітей, їхнім самопочуттям, виявляти хвилювання, тривоги. Також слід уважно
    стежити за здоров’ям дітей, зокрема сном, апетитом, настроєм, частотністю вередування, наріканнями на головний біль тощо. Такі показники загального стану здоров’я дітей переважно є об’єктивними показниками втоми, перевантаження, хвилювання, страхів та проявами наслідків психотравми.
  4. Пам’ятати, що щоденне спілкування та спільне проведення вільного часу з дитиною є запорукою її успішного подальшого майбутнього. Для дітей надзвичайно важливо відчувати повну емоційну присутність батьків. З цією метою можна послуговуватися матеріалами, які розміщені на платформі розвитку дошкільнят НУМО, а також на сайті МОН «Сучасне дошкілля під крилами захисту». Допомагати дитині, якщо в неї щось не виходить, підтримувати її, бути терплячими. Пам’ятати, що педагоги завжди готові до співпраці з питань виховання, розвитку дитини і надання необхідної професійної допомоги, не зволікати й звертатися до них за порадами та рекомендаціями.
  5. Дотримуватися режиму дня, звичних ритуалів, що допоможе дитині встановити зв’язок не лише з минулим, а взагалі з життям та
    безпекою.
  6. Сприяти формуванню у дітей навичок безпечної поведінки, використовуючи рекомендовані онлайн матеріали та відео, підготовлені МОН, ДУ «Український інститут розвитку освіти», ЮНІСЕФ.

Шановні батьки! Перевірити знання своіх дітей та рівень засвоєння програмових вимог (з окремих розділів програми) ви можете пройшовши тести, які розробила наша вихователька Онищенко Валентина Михайлівна,  за цими посиланнями: Урок№1 та Урок№2  

Що теке сюжетно-рольова гра  і її значення для дитини дошкільного віку.

Переглянути матеріал можна за посиланням (виділити посилання, натиснути на нього правою кнопкою мишки та вибрати «відкрити в новому вікні», а після того як завантажиться — прочитати)

https://docs.google.com/presentation/d/1APuKIjuPearGldCBOU-SR016jGL5tLVtcdh3mMRflFI/edit?usp=sharing